پوست و مو, خدمات, درمان ریزش مو

درمان ریزش مو با مزوتراپی

امروزه دلایل متعدد و پنهانی وجود دارد که منجر به از دست دادن موهایتان می‌شود. برخی از آنها عبارتند از رژیم غذایی، کمبود مواد معدنی، داروها، استرس، بیماری، آلودگی و… باشدو از دست دادن موها بسیاری از جنبه‌های زندگی از جمله سلامت جسمی و سلامت ذهنی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگرچه نمی توانیم ریزش مو را بطور کلی درمان کنیم اما می‌توانیم در برخی موارد اوضاع را بهبود بدهیم.

 

 

 

درمان ریزش مو و تقویت موها با مزوتراپی

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که از طریق تزریق داروها، ویتامین‌ها و عناصر غذایی به داخل پوست سر عمل می‌کند و به چند روش مختلف قابل اجرا است. داروهای تزریقی در روش مزوتراپی به وسیله یک سوزن کوچک در عمق یک میلی‌متری پوست سر (محل وجود فولیکول‌های مو) قرار داده می‌شود. این روش کاملاً بدون درد است. به این ترتیب بر تأثیر پوست سر به عنوان یک مانع در برابر رشد موها غلبه می‌شود و مقدار کافی از داروها و مواد تقویت کننده رشد مو دقیقاً در همان نقطه‌ای که لازم است، تأمین می‌شود.

مزوتراپی موی سر نتایج بسیار سریع و خوبی در درمان ریزش مو حاصل می‌کند، زیرا در این روش، داروها مستقیماً در محل ریشه مو و دقیقاً به همان مقداری که لازم هستند تزریق می‌شوند. در واقع مقدار دقیق مواد و عناصر مورد نیاز برای رشد موها را به وسیله هیچ روش درمانی دیگری نمی‌توان تأمین کرد. به همین علت است که مزوتراپی برای درمان بیماری‌های مختلف مربوط به موها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتخاب ترکیب دارویی که در روش مزوتراپی تزریق می‌شود، به صورت اختصاصی برای هر بیمار انجام می‌گیرد و این ترکیب بر اساس وضعیت سلامت عمومی بیمار و نوع عارضه‌ای که باعث ریزش مو در او شده است، تعیین می‌شود.

برای گرفتن وقت و انجام خدمات مزو تراپی و انجام انواع خدمات زیبای و پوست مو به سایت آراکام مراجعه کنید.

و هم چنین برای آشنایی با تمامی روش‌ها و خدمات مراقبت از پوست و مو که در مجموعه آراکام ارائه می‌شود کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *