تزیق چال گونه

تزریق ژل چانه یکی از روش‌های مناسب برای افزایش زیبایی چهره هر شخص محسوب می‌شود. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از چانه خود راضی نیستید، می‌توانید تزریق ژل چانه را برای زیبا سازی آن استفاده نمایید. دلایل مختلفی برای عدم زیبایی چانه وجود دارد. افزایش سن یا ژنتیک تاثیر زیادی در ظاهر چانه می‌گذارند. برای رفع مشکلاتی که در ظاهر چانه وجود دارد، می‌توان از ژل چانه استفاده کرد. این کار توسط کلینیک‌های مختلف در کشور ما انجام می‌شود. اگر از یک مواد باکیفیت برای این کار استفاده شود ظاهر بسیار زیبایی به صورت شما بخشیده خواهد شد. تزریق ژل چانه مزایای زیادی نیز دارد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید با مجموعه آراکام همراه شوید.

 

تزریق ژل چانه


نحوه تزریق ژل چانه

تزریق ژل چانه طی مراحل مختلف انجام می‌شود. ابتدا پزشک متخصص باید ناحیه تزریق را ضدعفونی نماید. پس از ضدعفونی باید از بی‌حسی برای شروع کار استفاده کند. لیدوکائین به عنوان یکی از مواد بی‌حس‌کننده در تزریق ژل چانه استفاده می‎شود. این ماده بی‎حس کننده با پرکننده پوست در سرنگ همراه شده و باعث می‌شود که فرد دردی را در طول تزریق حس نکند. با توجه به فرم چانه و مدل مدنظر مراجعه کننده مقدار مختلفی از مواد به چانه تزریق خواهد شد.

تزریق ژل با توجه به انواع مختلف مدل‌های چانه در زمان مختلف انجام می‌شود. در اکثر مواقع انجام این کار بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر پزشکی که به آن مراجعه می‌کنید تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، می‌‎تواند با سرعت بیشتر این کار را انجام دهد. مراحل مختلف تزریق ژل چانه باید در مکانی بهداشتی و کاملا ضدعفونی انجام شود. در انتخاب کلینیک تخصصی برای تزریق ژل به چانه خود دقت زیادی داشته باشید. شما می‌توانید تجربیات مختلف پزشک خود را مشاهده کرده و با توجه به مهارت پزشک به او مراجعه نمایید.



پروتز چانه با تزریق ژل چه تاثیراتی در پی دارد؟

پروتز چانه با تزریق ژل تاثیرات بسیار زیادی در ظاهر افراد می‌گذارد. مواد پرکننده خط فک پایین را تقویت کرده و نیمرخ شما را متعادل می‌کند. اصلاح حالت چانه تاثیر زیادی در ظاهر زیبای شما دارد. اکثر افراد موفق و مشهور از تزریق ژل به چانه خود برای افزایش اعتماد به نفس و جذابیت استفاده می‌کنند. از آنجایی که تزریق ژل نیاز به جراحی نداشته و با سرعت بالا انجام می‌شود دوران نقاهت را در پی ندارد. از تاثیرات دیگر تزریق ژل به چانه می‌توان به برجسته کردن چانه اشاره نمود.

تزریق ژل چانه

 درمان چروک‌ها در قسمت چانه و متعادل کردن چهره از تاثیرات دیگر این کار هستند. وابسته به استفاده از نوع ژل مورد نظر در تزریق چانه این تزریق دوره ماندگاری متفاوتی دارد. از آنجایی که تزریق ژل به چانه با بدون آسیب به بدن انجام می‌شود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اگر این کار به درستی و توسط پزشک حائزی انجام شود تاثیرات بیار مثبتی خواهد گذاشت.



برای دریافت مشاوره رایگان در مورد انواع خدمات پوست و مو، می‌توانید با متخصصان کلینیک تماس بگیرید



قیمت تزریق ژل چانه

به طور کلی نمی‌توان هزینه ثابتی برای قیمت تزریق ژل چانه بیان نمود. هزینه تزریق وابسته به عوامل مختلفی است. یک پزشک متخصص با توجه به شرایط مختلف هزینه‌های متفاوتی را برای تزریق ژل چانه به شما بیان خواهد کرد. تزریق با استفاده از فیلرهای مختلفی انجام می‌شود. با توجه به نوع و برند هر یک از مواد تزریق باید هزینه را برای درمان بیان نمود. تعداد سرنگ‌های تزریق شده نیز تاثیر زیادی در هزینه تزریق ژل به چانه دارند. هزینه تزریق ژل در افراد مختلف متفاوت بوده و تفاوت‌های بسیار زیادی در آن به وجود خواهد آمد.

سپس پزشک چربی را از طریق سرنگ به پوست صورت تزریق می‌کند. این عمل معمولاً با وارد کردن سوزن به صورت چند مرتبه‌ای در منافذ مختلف پوست انجام می‌شود. پس از تزریق بلافاصله خون، سلول‌های چربی تزریق شده را جذب می‌کند.

پس از تزریق کامل، پس از مدتی چربی کاملا به جزئی از سلول­های صورت تبدیل می­شود؛ در نتیجه رشد طبیعی خواهند داشت.


از عوامل موثر بر قیمت تزریق چانه می‌توان به حجم ژله مورد نیاز برای اعمال ظاهر زیبا اشاره نمود. قیمت ژل مورد نظر برای تزریق نیز تاثیر زیادی در هزینه خواهد گذاشت. هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. پزشکان اجرت‌های مختلفی برای تزریق ژل به چانه دریافت می‌کنند. بسته به اینکه شما به چه پزشکی برای مراجعه نمایید، باید هزینه‌های مختلفی برای تزریق ژل چانه پرداخت نمایید. اگر یک کلینیک تخصصی را برای خود انتخاب نمایید که مجوزهای لازم را در این زمینه داشته باشد هزینه‌های مناسب از شما درخواست خواهد شد. استاندارد بودن تجهیزات و مواد مصرفی در کلینیک‌هایی که مجوز لازم را دارند با اطمینان کامل رعایت خواهد شد. پیش از انجام تزریق ژل با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید با خیالی آسوده به زیبایی خود بپردازید.

گاهی اوقات برخی از مدل چانه‌ها هزینه‌های زیادی نیاز دارند. بهتر است پس از معاینه تا حد امکان از هزینه تزریق مطلع شوید. توجه کنید که برخی از کلینیک‌ها هزینه‌های بسیار کمی برای این کار دریافت می‌کنند. بهتر است به این کلینیک‌ها اعتماد نکرده و صورت خود را به دست افراد غیرمتخصص نسپارید. ظاهر شما اهمیت بسیار زیادی دارد.

فرم دهی صورت با تزریق ژل به چانه با چه هدفی انجام می‌پذیرد؟

فرم دهی صورت با تزریق ژل به چانه با توجه به اهداف مختلفی انجام می‌شود. هر کس با توجه به یک هدف مشخص از این کار بهره می‌گیرد. یکی از اهداف مهم برای تزریق ژل به چانه از بین بردن ظاهر نامناسب چانه است. زیباشدن چهره اهمیت زیادی برای هر شخص دارد. با استفاده از ژل مناسب می‌توان صورت را به درستی فرم داده و حالت آن را بهبود بخشید. اگر تزریق ژل به درستی انجام شود فرم کلی و حجم چانه تغییر پیدا می‌کند. می‌توان با استفاده از ژل حجم چانه را چند برابر افزایش داده و هر مدلی را برای آن پیاده سازی کرد. تغییر اندازه طول چانهاز اهداف تزریق ژل به چانه محسوب می‌شود. افرادی که دارای چانه کوتاه و کوچک هستند، می‌توانند از تزریق ژل برای تغییر اندازه آن استفاده نمایند.

برای افزایش طول چانه‌های کوتاه از ژل‌های با کیفیت و پرکننده استفاده می‌شود. یکی دیگر از اهداف مهم برای تزریق ژل به چانه، افزایش استحکام و رفع فرورفتگی چانه است. برخی افراد به دلیل افزایش سن چانه نامناسبی پیدا می‌کنند. فرورفتگی‎ها و ظاهر نامناسب چانه به دلایل مختلف به خصوص افزایش سن ایجاد می‌شود. برای بهبود این موضوع می‌توان از ژن تزریق چانه استفاده کرد. تزریق ژل از فرورفتگی چانه جلوگیری خواهد کرد. متناسب کردن چانه نیز از دیگر اهداف تزریق ژل به آن محسوب می‌شود. می‌توان چانه‌های نامتقارن را با استفاده از تزریق ژل متناسب کرده و تناسب را میان اجزای صورت به وجود آورد. هر شخص باتوجه به هدفی که دارد با پزشک مشورت کرده و تزریق ژل را انجام خواهد داد.



دریافت مشاوره رایگان انواع خدمات پوست، مو، لیزر و زیبایی

با کلینیک آراکام در تماس باشید



آیا تزریق ژل چانه دائمی است؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا تزریق ژل چانه دائمی است یا خیر؟ این سوال پرتکرار را بسیاری از افراد مراجعه کننده به کلینیک‌های تزریق ژل می‌پرسند. هر مراجعه کننده می‌خواهد از ماندگاری و طول عمر تزریق ژل به چانه اطلاعاتی به دست آورد. برای برخی هم این سوال پیش می‌آید که آیا به تکرار تزریق نیاز دارند یا خیر؟ در پاسخ به سوالات باید گفت ماندگاری تزریق ژل دائمی نیست. با توجه به نوع تزریق ژل به چانه خود می‌توانید از چند ماه موقت از مزایای آن استفاده نمایید. برای دائمی شدن تزریق ژل به چانه می‌توان هر چند ماه یکبار تزریق ژل را مجددا انجام دهید.

این کار باعث افزایش ماندگاری بالای تزریق خواهد شد. در صورتی که از بهترین و مواد با کیفیت بسیار بالا استفاده شود، می‌توان هر چند وقت یکبار تزریق ژل را انجام داد. پزشک متخصص می‌تواند در این زمینه اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهد. به طور کلی ماندگاری تزریق ژل به چانه بین سه تا ۲۴ ماه متفاوت است. با توجه به نوع مواد استفاده شده در تزریق ژل، ماندگاری آن نیز متفاوت است. اگر تزریق ژل به صورت اصولی و با استفاده از فردی که تخصص کافی در این زمینه داشته باشد، انجام شود و ماندگاری آن افزایش پیدا خواهد کرد.


مزایای پروتز چانه با تزریق ژل

پروتز چانه و تزریق ژل دارای مزایای مختلفی است. از آنجایی که تزریق فیلر در چانه باعث اصلاح فرم صورت و زیباتر شدن آن می‌شود، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. کلاژنی در پوست وجود دارد که با افزایش سن از بین رفته و موجب نرم شدن عضلات و ظاهر نامناسب چانه خواهد شد. از مزایای مهم پروتز چانه با تزریق ژل می‌توان به از بین بردن چین و چروک‌های اطراف چانه اشاره کرد. با استفاده از تزریق ژل می‌توان به سفتی پوست کمک کرده و حالت افتادگی غبغب را از بین برد. ظرافت صورت و از بین بردن علائم پیری از دیگر مزایای این کار محسوب می‌شود.

برطرف کردن مشکلاتی مانند عقب بودن چانه و فرم دهی چانه از دیگر مزایای این کار محسوب می‌شود. این روش با سرعت بالا انجام می‌شود و باعث طراحی بسیار زیبایی برای فک شما خواهد شد. اگر می‌خواهید ظاهر خود را بسیار زیبا جلوه دهید، می‌توانید از تزریق ژل به چانه خود استفاده نمایید. اگرچه این کار این روزها توسط پزشکان مختلفی انجام می‌شود، اما انتخاب افراد با تجربه تاثیر زیادی در افزایش مزایای پروتز خواهد داشت.

تزریق ژل چانه چه عوارضی خواهد داشت؟

تقریبا می‌توان گفت که تزریق ژل به چانه عوارضی ندارد. اگر فردی را می‎شناسید که از تزریق ژل به چانه خود ناراضی است، مطمئن باشید که این کار را توسط کلینیک‌های نامعتبر انجام داده است. این کار بدون خطر و بدون عوارض شناخته می‌شود. اگر از مواد با کیفیت برای این کار استفاده شود هیچ گونه عوارضی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اگر از یک فرد نا متخصص در این زمینه کمک بگیرید ممکن است به دلیل پیدا نکردن مسیر درست انتقال مواد تزریق، چانه شما را کج کند.

اگر تزریق فیلر به درستی انجام نشود و صورت دچار فرورفتگی شود، به هیچ عنوان  این مشکل برطرف نخواهد شد. باید برای تزریق فیلر به چانه بهداشت رعایت شود. در صورت انجام این کار در مکان ضدعفونی ممکن است صورت شما عفونت پیدا کند. اگر از مواد استاندارد برای این کار استفاده شود هیچ‌گونه عوارضی برای شما ایجاد نخواهد شد.



قبل و بعد از تزریق ژل چانه چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

اگر قصد تزریق ژل به چانه خود را دارد باید به مراقبت‌های پیش و پس از تزریق توجه داشته باشید. مراقبت‌های پیش از تزریق چانه وجود دارد که باعث بهبود وضعیت چانه پس از تزریق خواهد شد. اگر داروی مکملی مصرف می‌کنید باید پیش از انجام تزریق ژل با پزشک خود در این رابطه مشورت نمایید. ممکن است، داروهایی که شما مصرف می‌کنید پس از تزریق ژل برای شما مشکلات جبران‌ناپذیری را ایجاد کنند. از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون و داروهای بدون نسخه خودداری نمایید. مصرف مکمل‌هایی مانند ویتامین و روغن پامچال نیز نباید پیش از تزریق ژل انجام شود. شما باید حداقل یک هفته پیش از تزریق خود از مصرف مشروبات الکلی خودداری کرده و از داروهای موضعی پوست نیز استفاده نکنید.

داروهایی که حاوی اسید گلیکولیک هستند و مشکلات زیادی را پس از تزریق برای شما ایجاد خواهند کرد. پیش از تزریق ژل از محصولات رفع موی زائد یا ابزاری مانند موچین استفاده نکنید. اگر این نکات را پیش از تزریق ژل رعایت کنید، تزریق ژل شما با کیفیت بالا انجام خواهد شد. پس از تزریق ژل نیز باید نکات مختلفی را رعایت نمایید. برای کاهش تورم چانه خود می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. توجه داشته باشید که مراقبت‌های پس از تزریق باید با مشورت پزشک انجام شود. شما باید پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت جلوگیری نمایید.

تزریق ژل چانه

پس از تزریق ورزش و فعالیت‌های بدنی به شدت ممنوع است. به هیچ عنوان بعد از تزریق به محل تزریق دست نزده و پوست خود را تمیز و ضدعفونی نمایید. ضدعفونی کردن پوست اهمیت بسیار زیادی برای جلوگیری از ایجاد بیماریهای عفونی در پوست شما خواهد داشت.

اگر در ناحیه تزریق احساس درد داشتید از کمپرسور یخ استفاده نمایید. تمام این روش‌ها و مراقبت‌ها برای افزایش بهبود شما پس از تزریق بیان می‌شود. توجه داشته باشید که رعایت تمامی نکات به شما کمک می‌کند تا دوران نقاهتی نداشته باشید. زمانی که شما برای تزریق ژل به پزشک مراجعه می‌کنید، تمام این نکات را در اختیار شما قرار خواهد داد. سعی کنید این نکات را یادداشت کرد تا بتوانید تزریق ژل چانه خود را با رضایت بیشتری انجام دهید. عدم توجه به این نکات ممکن است در سلامت شما تاثیر زیادی بگذارد.


سخن پایانی

همانطور که در این مطلب برای شما بیان نمودیم یکی از روش‌های مناسب برای افزایش زیبایی در چهره شما تزریق ژل به چانه است. افرادی که از ظاهر چانه  خود راضی نیستند، می‌توانند به کلینیک‌های تخصصی مراجعه کرده و میزان مشخصی از ژل را در چانه خود تزریق کنند. تزریق ژل به چانه طی مراحل مختلفی انجام می‌شود. اگر کار با مواد با کیفیت صورت گیرد، ماندگاری بالاتری داشته و جلوه زیبایی به چهره شما می‌بخشد. پزشکان متخصص در این زمینه با تجربیات بالای خود می‌توانند از قواعد اصولی برای این کار بهره گرفته و مواد با کیفیتی را برای شما انتخاب نمایند. اگر می‎خواهید این کار را به یک پزشک متخصص بسپارید مجموعه آراکام در خدمت رسانی به شما آماده است.