دسته‌بندی نشده

بهترین کلینیک فیلر مو (hair filler)

فیلر مو

فیلر مو بین تمام مواد حجم دهنده مو بهترین ماده حجم دهنده موها در جهان است. فرمول تشکیل دهنده فیلر موی سر شامل اسید هیالورونیک و پپتید فعال است که جزو مهم ترین مواد تقویت کننده مو میباشد.هیالورونیک اسید یک هیدروکربن طبیعی و ترکیب شیمیایی آلی است که در ماتریکس خارجی سلول و بافت‌های بدن از جمله پوست، استخوان‌ها، چشم و غضروف وجود دارد. این ماده، زمینه‌‌ ساز بافت همبند پوست است و قوی‌ترین ماده جذب‌ کننده رطوبت و مغذی برای پوست بوده که در بهبود زخم نیز موثر می‌باشدوپپتیدهای زیست فعال شامل اثرات آرامش‌بخشی، باند دهندگی املاح، تقویت‌کنندگی سیستم ایمنی، آنتی‌اکسیدانی، ضدمیکروبی، ضدالتهاب، کاهش‌دهندگی کلسترول، ضد فشارخون و غیره می‌باشند.

فیلر مو

 

فیلر مو چگونه و کجا انجام می شود؟

ماده فیلر توسط یک سرنگ با سوزن بسیار ریز به پوست سر تزریق می شود. پس از وارد شدن فیلز به زیر پوست مواد داخل آن آزاد و فعال می شوند و در کوتاهترین زمان سلول های پوست و مو را تقویت می کنند. این روش از مرگ سلولی جلوگیری می کند و سلامت ناحیه تزریق شده را تضمین می کند. به همین علت ریزش شدید موها قطع و درمان می شود. فیلر موجب سلامت و شادابی موها می گردد.و این کاررا باید در کلینیک ها انجام شود که مطمئن باشد چون اگر این کاررا با فرد مورد اطمینان و متخصص انجام ندهید ممکن است تمامی موهای سر شما یک شبه بریزد.

 

با بهبود سلول های پوست سر گردش خون بهبود می یابد. بهبود گردش خون مواد لازم برای تغذیه فولیکول ها را تامین می کند. در نتیجه فولیکول ها تحریک شده و سرعت رشد آن ها افزایش می یابد.

 

 

کاربرد و ویژگی مواد تشکیل دهنده فیلر مو

 

در این ترکیب بی نظیر هفت پپتید اصلی عملکرد همزمان دارند.

  • دکاپپتید ۱۸ (Deca peptide 18) پوست را برای تشکیل فولیکول های جدید تحریک می کند.
  • اسید هیالورونیک رتیکولوم رطوبت لازم را به ریشه مو می رساند، فیبروبلاست ها را تحریک و به عنوان یک محافظ کلی عمل می کند.
  • الیگو پپتید ۵۴ (Oligo peptide 54) ریزش مو را متوقف می کند و فاز آناژنیکی رشد مو را طولانی تر می نماید.
  • دکا پپتید ۱۰ (Deca peptide 10) به پوست و ریشه مو مواد مغذی را می رساند.
  • اکتا پپتید ۲ (Octa peptide 2) سلول موها را در برابر استرس، اشعه مضر UV و سایر فاکتورهای خطرناک محافظت می کند.
  • اکتا پپتید ۱۱ ( Octa peptide 11 ) باعث کلاژن سازی می شود.
  • الیگو پپتید ۷۱ ( Oligo peptide 71 ) به الیگو پپتید ۵۴ ( Oligo peptide 54 ) در درمان ریزش مو کمک می نماید.

خاصیت های  فیلر موی سر چیست؟

ین محصول برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت فولیکول مو و تسریع رشد مو به کار می رود. فیلر مو موادی از قبیل فاکتورهای رشد، آنزیم های لازم، مواد معدنی و ویتامین ها را به ریشه موها می رساند. برای افرادی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند انتخاب فیلر مو بهترین گزینه است.با توجه به شرایط جغرافیایی محل زندگی، آلودگی هوا اب و ..، رنگ، استفاده از بابلیس وسشوار و اتوی مو آسیب دیدن موها اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل خشکی و دو شاخه شدن موها کاملا طبیعی می باشد. فیلر مو به رفع این مشکلات کمک می کند.

تزریق فیلر به پوست سر برای چه کسانی مناسب است؟

  • افرادی که جنس موهایشان نازک و وقتی بی دو انگشت خود مو را میفشارند مو میشکند.
  • برای تقویت رشد موهای سر
  • افزایش حجم و پرپشتی و پهنتر و محکمتر موها
  • یک درمان مکمل برای ریزش مو
  • جلوگیری از پیشرفت کچلی  در مردان و زنان
  • کسانی که کاشت مو یا دکلره (رنگ مو) انجام داده اند
  • افزایش اثرگذاری عمل کاشت مو

این محصول برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت فولیکول مو و سریعتر رشد مو به کار می رود. فیلر مو موادی از قبیل فاکتورهای رشد، آنزیم های لازم، مواد معدنی و ویتامین ها را به ریشه موها می رساند. برای افرادی که موهای ضعیف و شکننده ای دارند انتخاب فیلر مو بهترین گزینه است.

فیلر مو

 

چند جلسه تزریق فیلر لازم است؟

در حالت نرمال چهار جلسه اما بستگی به پزشک شما و شرایط موی سر شما تعداد جلسات و جلسات قبلی و هم چنین جلسه اول تا دوم و جلسات بعدی متفاوت است.مثلا برخی پزشکان چهار هفته پشت سر هم این کاررا انجام میدهند و برخی دیگر بین هفته ها فاصله ایجاد میکنند برای مثال تاریخ جلسه اول را مشخص کرده و بعد از اتمام جلسه تاریخ جلسه بعد را برای دو هفته اینده مشخص میکنند.
مزیت های استفاده از فیلر مو:
۱.کمک به پر شدن کف سر
۲.بهبود قطر موها
۳.دارای خصوصیات دو فازی و مونوفازیک
۴.زیبایی بیشتر باپر پشت شدن موهایتان
کلام پایانی:
تزریق فیلر به مو کار بسیار حساسی است که باید در انجام ان بشدت محتاط پیش رفت به این دلیل که اگر کوچکترین اشتباهی از جمله راجب تاریخ مصرف مواد و طریقه تزریق و زاویه تزریق و .. رخ دهد قابل جبران نیست و شما در ان صورت باطاسی کامل روبرو میشوید و باید به کاشت مو فکرکنید پس احتیاط شرط عقل است و باعث میشود اشتباهات غیرقابل جبران ببار نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *