پوست و مو, مقالات و دانستنی ها

لیفت بینی با نخ بهتراست یا تزریق ژل (فیلر)

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی یکی از روش های سریع و کم دردسر است و برای فرم دهی سریع بینی به کار برده می شود که امروزه بدلیل ارزان بودن و کم خطر بودنش نسبت به رینوپلاستی طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه این مقاله در مورد روش های لیفت بینی ، ماندگاری و هزینه های آن صحبت خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید.

لیفت بینی بدون جراحی چیست؟

امروزه زیبایی حرف اول را در ارتباطات اجتماعی میزند و چه بخواهیم چه نخواهیم هنگام آشنا شدن با فردی جدید ، ظاهر آن فرد بر روی ذهنیت ما تاثیر میگذارد به همین دلیل بیشتر مردم دنبال راه هایی برای زیبا تر کردن اجزای صورت خود میگردند و در این میان لیفت بینی یکی از سریع ترین روش های اصلاح فرم بینی می باشد این روش ،روشی بسیار کاربردی و مهم جهت اصلاح و ایجاد تقارن در شکل بینی می باشد که متقاضیان بسیار زیادی نیز دارد. این روش به دو صورت لیفت بینی با نخ و لیفت بینی با ژل انجام می شود که هرکدام مدت زمان ماندگاری و نحوه انجام و همینطور عملکردشان با هم متفاوت است.

لیفت بینی از طریق تزریق ژل

برای حجم دادن دقیق بینی و بالا بردن آن از تزریق ژل استفاده می‌شود و برای این پروسه این ژل ها اکثرا فیلرهای هیالورونیک اسید هستند که ماده ا‌ی بی‌خطر بوده و با بدن شما هم سازگاری دارد.لیفت بینی با ژل، ابتدا با تزریق کرم بی حس کننده یا بی حسی موضعی در ناحیه‌ی بینی شروع می‌شود. سپس جراح، ژل هیالورونیک اسید را به پل و نوک بینی شما تزریق می‌کند تا به آن ارتفاع و برآمدگی بدهد.درصورتی که بینی شما قوز داشته باشد به پل بینی فیلر تزریق میکنند و در بینی های افتاده تزریق فیلر به نوک بینی انجام می شود تا باعث سربالا شدن بینی شود.افراد حساس به محصولات هیالورونیک اسید HA. و افرادی که عفونت فعال در ناحیه ی سینوس دارند بهتر است حتما با پزشک درمیان گذاشته و در صورت وجود مشکل از این عمل اجتناب کنند.

لیفت با نخ

لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از جراحی بینی است. اما متاسفانه تفاوتش با جراحی این است که دائمی نیست و نیاز به ترمیم دوباره دارد. در لیفت نخ با بینی از نخ های جذب شونده استفاده می شود که پس از گذشت زمان باعث تحریک کلاژن می شود به همین دلیل اثر طولانی مدت تر از ژل دارد. نخ‌های تخصصی موقتی برای لیفت بینی طراحی شده‌اند که نخ‌های MINT Tip Thread نامیده می‌شوند. این نخ‌ها اغلب خاردار هستند تا در جای خود محکم بمانند و به بافت زیر بهتر بچسبند و پوست را بکشند.

گرچه لیفت با نخ بیشتر برای افراد بالای ۴۰ سال توصیه می شود اما در صورت معاینه پزشک افراد بالای ۱۸ سال هم میتوانند از این روش استفاده کنند. در نتیجه تمام کسانی که خواهان یک نتیجه طبیعی و واقعی هستند، اما از جراحی می‌ترسند میتوانند از لیفت بینی با نخ استفاده کنند بغیر از آن دسته از افرادی که پوست آلرژیک یا حساس به بیومواد دارند، این افراد بهتر است از این روش استفاده نکرده و از روش لیفت بینی با ژل استفاده کنند.

لیفت بینی با نخ یا لیفت بینی با تزریق ژل؟

برای پاسخ به این سوال باید هرکدام از این روش ها را از نظر قیمت ، ماندگاری، نتیجه و شکل نهایی آن بررسی کرد و سپس متناسب با مشکل خود یکی از این دو روش را انتخاب کنید .

لیفت بینی با نخ و ژل

مقایسه ماندگاری لیفت بینی با نخ و تزریق ژل

دوام و ماندگاری لیفت با نخ به نوع نخ مورد استفاده بستگی دارد. نخ‌های استفاده شده می‌توانند در مواقعی تا چندین سال دوام داشته باشند. این نخ‌ها قابل جذب بوده و عموما خاردار است.بطور کلی ماندگاری لیفت با نخ در این روش ۸ تا ۱۲ ماه باقی می ماند. اگر حدود ۹ ماه پس از انجام لیفت، این فرآیند تکرار شود، نتیجه ماندگاری بیشتری هم خواهد داشت.

در لیفت بینی با ژل بستگی به ژلی که استفاده میکنید دارد اما بطور متوسط تغییرات ایجاد شده در این روش، حداقل تا ۶ ماه دوام دارد.اما بطور کلی نتیجه کلی لیفت با نخ به مدت ۱-۳ سال قابل مشاهده بوده و نتیجه نهایی تزریق فیلر پوستی ۶-۱۸ ماه طول می‌کشد تا کاملا از بین برود.

مقایسه هزینه لیفت بینی با تزریق ژل و نخ

قیمت ژل بسته به برند و مقدار آن متفاوت است. اما بطور کلی برای لیفت بینی با ژل حدودا کمتر از ۱ سی سی ژل مورد نیاز است و تزریق آن کمتر از ۳۰ دقیقه زمان می برد ، به همین دلیل از لحاظ زمان، هزینه و سختی فرآیند پیچیده و سختی نخواهد بود و می توانید به راحتی هر سال چندین بار برای این کار اقدام کنید.

و برای لیفت بینی با نخ بسته به نوع پوست و بافت ، تعداد نخ‌ها نیز ممکن است برای یک بینی با بینی دیگر متفاوت باشد. معمولا هزینه بر اساس تعداد و نوع نخ مصرفی محاسبه میگردد. برای تخمین هزینه خود با شماره های درج شده برروی سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما در آراکام مشاوره بگیرید.

تزریق فیلر بینی

نتیجه گیری

در نهایت با توجه به توضیحات بالا انتخاب بین نخ و ژل را میتوانید به پزشک خود هم بسپارید و روش کار به این صورت است که فیلر بینی به متخصصان این امکان را می‌دهد که بینی شما را دقیقاً به همان شکلی که می‌خواهید شکل دهند و  روش لیفت با نخ بینی، برای افرادی که می‌خواهند پل بینی باریک‌تر، پهنای بینی کاهش یافته و کانتور بینی قابل مشاهده باشند مناسب است.اگر هنوز هم راجع به این عمل سوالی دارید میتوانید از مشاورین ما در آراکام نیز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *