پوست و مو, تزریق ژل, مقالات و دانستنی ها

فرم دهی بینی بدون عمل جراحی با تزریق ژل

فرم دهی بینی بدون عمل جراحی با تزریق ژل

با پیشرفت علم و به وجود آمدن روش‌های نوین شاهد این هستیم که فرم دهی بینی بدون عمل جراحی با تزریق ژل نیز امکان‌پذیر می­‌باشد. بسیاری از افراد به دلیل ترس و نگرانی و استرس ناشی از جراحی از اقدام به عمل بینی خود منصرف شده‌­اند. اما در حال حاضر این افراد می‌توانند بدون جراحی، ایرادات بینی خود را رفع کرده و نتایج بسیار خوبی را مشاهده نمایند.فرم دهی بینی بدون عمل جراحی با تزریق ژل

تزریق ژل بینی بسیار آسان می­‌باشد و در کمترین زمان انجام می­‌شود. به وسیله پمادهای بی‌حسی یا بعضی تزریق­‌ها مانند لیدوکایین می­توان بینی را بی­حس کرد و بعد تزریق ژل را در بینی انجام داد. این روش جای خیلی از جراحی­‌های بینی غیرضروری را خواهد گرفت.

زیبایی بینی بدون جراحی، تکنیکی است که برای اصلاح نواقص مختلف بینی در هماهنگی با نواحی پیرامون آن، اقدام به شکل‌دهی مجدد، ایجاد توزان و یا تغییر در اندازه بینی می‌کند. این روش برای موارد خاصی مانند افرادی که بینی آن‌ها به تغییرات زیادی در شکل و ابعاد نیاز ندارد، قابل استفاده خواهد بود.

یکی از مزیت‌های تزریق ژل بینی انجام فعالیت‌های روزانه بعد از تمام  تزریق ژل می­‌باشد و نیز این روش هیچگونه احتیاجی به چسب زدن بعد از عمل و یا بخیه ندارد.

 

عکس قبل و بعد تزریق ژل بینی

کاربرد های تزریق ژل بینی

  • از بین بردن انحراف بینی
  • بینی­‌های کوچک که نیاز به تجدید ساختار دارند.
  • بینی­‌های شبیه قلاب که نیاز به اصلاح و صاف کردن آنها وجود دارد.
  • بینی­‌هایی که قوز بینی متوسط بر روی پل بینی وجود دارد.
  • افتادگی بینی تا متوسط سر بینی، بصورت خفیف وجود دارد.
  • وجود یک بینی که نیاز به اصلاح پس از عمل جراحی رینوپلاستی دارد.
  • بینی­‌هایی که سر آنها بالاست یا نوک بینی نیاز به اصلاح دارد.

 

افراد مناسب برای انجام تزریق ژل بینی

  • بیمارانی که خواهان رفع برجستگی‌های کوچک روی بینی خود هستند.
  • بیمارانی که دارای فرورفتگی، گودی و ناهمواری‌هایی بر روی بینی خود هستند و یا بینی آن‌ها ظاهری نامتقارن دارد.
  • بیمارانی که از بینی تختی برخوردار هستند و خواهان ایجاد یک پل و با برجسته کردن پل کنونی بینی خود هستند.
  • بیمارانی که به افتادگی کم بینی دچار هستند و علاقه‌مند به بالا بردن نوک بینی خود می‌باشند.

 

مزایای تزریق ژل بینی

 

دستیابی به نتایج نیمه ماندگار

در صورتی که یک بیمار درباره استفاده از روش جراحی بینی تردید دارد، زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق ژل می‌تواند نتایج مشابه جراحی بینی را برای فرد به همراه داشته باشد، اما این نتایج برای همیشه ماندگاری و دوام ندارد.

هزینه کمتر

عمل جراحی بینی یکی از گران ترین عمل­‌های زیبایی است و اغلب افراد به دلیل عدم توانایی مالی قادر به پرداخت هزینه این عمل نیستند. اما تزریق ژل بینی به مراتب کم هزینه­‌تر بوده که این امر از جمله مزیت­‌های استفاده از این روش نسبت به عمل جراحی به شمار می­‌آید.

غیر تهاجمی بودن

تزریق ژل بینی بدون قرار گرفتن بیمار تحت بی­هوشی عمومی و بدون استفاده از تیغ جراحی کاملا غیر تهاجمی بوده و  فقط چند سوزن به بینی شما وارد می­‌شود.

عدم نیاز به دوره ریکاوری

با استفاده از روش تزریق ژل بینی هیچ گونه نیازی به ریکاوری و استراحت وجود ندارد. در این حالت فقط کمی احساس درد و مقدار کمی ورم در روز انجام تزریق وجود خواهد داشت. همچنین امکان از سر گیری تمام فعالیت­‌های عادی روزانه پس از تزریق برای بیمار وجود دارد.
فرم دهی بینی بدون عمل جراحی با تزریق ژل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *